Kioskdrift v. Åpen Hall, - dugnadsinstruks

Dugnadshjelp / instruks for kisokdrift ved åpen hall


1. Frammøte i Storhaughallen 18.30 

           • 5-7. klassetrinn kl. 19-20.30 (21.30) 

           • Ungdomsskole 20.30-23.00 (oftest er folk ute 22.00) 

2. Minst to, helst tre personer i kiosken 

  • Minst en voksen til alle tider 
  • Det er travelt først på kvelden 
  • Kan hende det ikke trenges så mange personer senere på kvelden

          

3. Åpne kiosken 

  • Nøkler, kasse og Izettle betalingssystem utleveres av vaktmester
  • Bruksanvisning for Izettle finnes i kassen og i kiosken 
  • Rett prisliste i settes i vinduene - se også: broddhandball.no/kiosk

4. Begynn å steke vafler med en gang – de går rask unna ☺,  sett på en kanne kaffe til hallvaktene. 

5. Ryd jevnlig rundt kiosken, sitte områder i aula og tilskuer  benke i hallen.  

6. Fyll på varer ved behov. 

  • ‘Fjernlager’ finnes overfor møterom, Nøkkel sitter i nøkkel buntet

7. Før kiosken stenges, skal det ryddes og vaskes.

  • Tøm kaffemaskiner og reingjør vaffeljern 
  • Tørk overflater, kost og vask gulvet i kiosken 
  • Bordet i sitteområder må ryddes og vaskes 
  • Søppeldunker tømmes, søppel skal i container utenfor

8. Kasseoppgjør. 

  • Vekslepenger skal bli i kassen som spesifisert 
  • Izettle oppgjør som beskrevet  
  • Lever tilbake kasse og Izettle til vaktmester, samt nøkler

NYTTIGE KONTAKTER 2022/23: 

Roy Vestly Larsen – Åpen hall ansvarlig, 97621572

Rikke Bruhn – dugnadsansvarlig, 47362403 

– kioskansvarlig, 

Vær med å støtte Brodd Håndball som disse flotte selskapene!

Vi støtter opp om Storhaug! Det er viktig for oss!

Vi gir 5 av 5 stjerner!

🚀 Jeg vil støtte Brodd Håndball!